Szczecin, czyli to, co dobre

05-01-2012

Marka Floating Garden odświeża swoje oblicze. „Odkryj Szczecin na dobre” – to hasło, które będzie teraz promować nasze miasto.

Aż trudno uwierzyć, że idea Floating Garden towarzyszy nam już cztery lata. W tym czasie jej twórcy nabrali nowych doświadczeń, trendy ewoluowały… dlatego z początkiem stycznia Szczecin odświeża swoją strategię komunikacyjną i promocyjną. Głównym filarem kampanii będzie hasło „Odkryj Szczecin na dobre”. Odkryjemy go poprzez ludzi, miejsca i wydarzenia.

Pierwsze zwiastuny nowego kierunku promocji pojawiły się już w grudniu – krótkie, enigmatyczne spoty ze znanymi mieszkańcami Szczecina (m.in. roześmiane Monika Pyrek i Klaudia Podkalicka w spotach Coming soon 2012) oraz półminutowe spoty związane z Mistrzostwami Eurpy w Pływaniu na Basenie 25m.

Teraz miasto odkryło karty – w spotach „Szczecin_z całego serca polecam AMBASADOR” pojawiają się „ambasadorzy” miasta, ludzie, którzy chcą wspierać promocję naszego miasta – w filmach obok wymienionych już pań, pojawiają się zawodnicy Husarii Szczecin, członkowie zespołu Big Fat Mama… w ciągu nadchodzących miesięcy będą dołączać do nich kolejne osobowości.

Pojawił się również film promocyjny – po polsku oraz po angielsku. Całość tworzy spójny wizerunek, który będzie promowany w internecie i poprzez kampanię outdoorową.

Odkrywajmy zatem Szczecin i pokazujmy go poza jego granicami! Filmy na YouTube można obejrzeć TU.


Nowy Numer